Джерела серед OEM-виробників ноутбуків кажуть про погіршення технічної підтримки AMD. Причиною вважають переорієнтацію компанії на корпоративні рішення від користувацьких.
Консалтингова компанія AC Analysis стверджує, що зміщення фокуса AMD до штучного інтелекту та центрах обробки даних призвело до «льодовикового періоду холодної війни» у відносинах з OEM-виробниками — компанія втрачає довіру партнерів. ComputerBase повідомляє про скарги виробників на те, що «холодні» стосунки з AMD та погана співпраця призводить до мільярдних втрат через зменшення продажів.
AC Analysis пише, що AMD надає пріоритет корпоративним чипам, а не споживчим пропозиціям. Компанія цитує кількох OEM-партнерів AMD у виробництві ноутбуків, які скаржилися на «непорозуміння, невиконані обіцянки та загалом погане ставлення» з боку компанії, «яке нагадує поведінку Intel у роки її домінування».
ComputerBase зазначає, що за словами кількох OEM-виробників ноутбуків, AMD продовжує страждати від багатьох проблем, які компанія мала в минулому. Недостатня пропозиція та пов’язані з цим проблеми призвели до нестачі нових ноутбуків з процесорами Strix Point, які щойно почали надходити на ринок.
Через це виробники обладнання сприйняли чипи AMD Strix Point прохолодно, попри ентузіазм споживачів. На цей час американський магазин BestBuy пропонує лише три бренди, які пропонують ці процесори: Asus, HP та MSI — причому HP та MSI представлені однією моделлю кожна, тоді як Asus пропонує 13 моделей на AMD Ryzen AI 300. Ноутбуки Lenovo Yoga Pro 7 Gen 9 поки що не продаються в США.
Порівняно з новинками AMD, запуск Qualcomm Snapdragon X був гаряче очікуваним широким загалом та виробниками ноутбуків — сім брендів випустили 12 різних моделей, і найближчим часом з’являться нові. Треба розуміти, що Qualcomm є новачком на ринку. Але найбільше представлена Intel — нові процесори Lunar Lake представлені у 80 моделях.
Онлайн-курс “HR Business Partner” від Laba. Підсилите звʼязок HR- та бізнес-процесів за допомогою вдосконалення аналітичних навичок. Навчіться розробляти HR-стратегії та планувати бюджети відповідно до цілей компанії. . Детальніше про курс
Але попри погані відносини з виробниками AMD все ще повільно завойовує частку ринку в порівнянні порівняно з Intel. Частка ноутбуків «червоної команди» на ринку в цілому досягла 19%. Втім, компанія набирала лише частки відсотка за квартал протягом років.
Джерела: Tom’s Hardware