Спортивний електромобіль Audi e-tron GT отримав значне оновлення через чотири роки після дебюту.
Рестайлінговий седан став потужнішим, швидшим і з більшим запасом ходу на одній зарядці.
Найпотужнішою версією стала флагманська RS e-tron GT Performance, яка розвиває 925 кінських сил і здатна розганятися до 100 км/год за 2,5 секунди, з максимальною швидкістю 250 км/год.
Модельний ряд також включає початкову S e-tron GT із потужністю 679 кінських сил та проміжну RS e-tron GT із 856 кінськими силами.
S e-tron GT розганяється до 100 км/год за 3,4 секунди, а RS e-tron GT – за 2,8 секунди.
Батарея ємністю 105 кВтг стала легшою на 9 кг і тепер важить 625 кг, що сприяє збільшенню запасу ходу з 487 км до 609 км за циклом WLTC.
Інженери Audi доопрацювали систему охолодження акумуляторів та покращили систему рекуперації.
Акумулятор можна зарядити від 10 до 80% за 18 хвилин, причому 10-хвилинна зарядка забезпечує запас ходу на 250 км.
Це робить Audi e-tron GT більш практичним для тривалих поїздок.
До інших нововведень належить підвіска з двоклапанною технологією, яка доступна як опція, модернізована мультимедійна система та нове кермо.
Ці оновлення роблять водіння ще комфортнішим та приємнішим. Нові Audi e-tron GT вже доступні для замовлення.
Ціна на S e-tron GT стартує від 126 тисяч євро, а найпотужніший RS e-tron GT Performance коштуватиме щонайменше 160,5 тисяч євро.