З моменту заснування в 2016 році Genesis вразила ринок, випустивши шість моделей та 11 їхніх варіацій.
Головний креативний директор Genesis та президент Hyundai Motor Group Люк Донкерволке зазначив, що глобальний продаж обмежено 450 000 одиниць на рік, щоб зберегти ексклюзивність бренду, як у Ferrari.
Продажі Genesis йдуть добре в Кореї, США, Австралії та Китаї, але в Європі бренд стикається з обмеженнями виробничих потужностей.
Нові заводи в Алабамі та Джорджії збільшать виробництво, проте річна ціль у 450 000 автомобілів залишатиметься незмінною, щоб підтримувати високий рівень клієнтського досвіду.
Програма “One of One” дозволяє клієнтам замовляти унікальні автомобілі Genesis з індивідуальними кольорами та оздобленням, які не повторюються.
Ця програма не рекламується, клієнти самі звертаються із запитом на персоналізацію, що зберігає унікальність кожного замовлення.
Genesis продовжуватиме розширювати свій модельний ряд і пропонувати високопродуктивні моделі, зберігаючи ексклюзивний підхід до кожного клієнта.