Заміна колеса здається найпростішою процедурою, яку середньостатистичний водій автомобіля може виконати без зайвих проблем самостійно.
Однак “диявол криється в деталях”, тому навіть найдрібніші помилки в цьому процесі можуть мати фатальні наслідки.
Досвідчений працівник шиномонтажу вказав на низку типових промахів автомобілістів, за які їм надалі доводиться дорого платити.
По-перше, експерт вказав на те, що більшість водіїв під час закручування гайок користуються стандартними інструментами, а не професійними пневматичними гайковертами і динамометричними ключами.
Відповідно найчастіше гайки закручуються до максимуму, що нерідко призводить до пошкодження колісних дисків.
Особливо прикро буде побачити, що таким чином пошкодження отримали дорогі литі або навіть ковані диски, які дуже вразливі до подібних дефектів.
У випадках же недостатнього закручування це може призвести до інших очевидних неприємностей, аж до відвалювання колеса на ходу.
По-друге шиномонтажник звернув увагу, що професіонали завжди перевіряють і продувають болти або гайки перед закручуванням.
Чисті кріплення ідеально сідають на різьбу і не доставляють проблем.
Однак багато водіїв не очищають їх і вкручують прямо з пилом і брудом, що може ускладнити процес, а також зробити кріплення менш надійним.
Якщо через брудний або іржавий болт доведеться докладати великих зусиль під час закручування, то деталь і зовсім може обламатися.
Також майстер зазначив ще одну поширену проблему під час самостійної заміни коліс – ігнорування змащення.
Подібна помилка може призвести до появи іржі на болтах і гайках, а також на місці контакту колеса з маточиною.
Також подібна помилка може призвести до “прикипання” колеса, що виправити вкрай непросто.