Kia представила оновлений седан K8. У компанії очікують, що рестайлінг допоможе підвищити інтерес до моделі.
Під час оновлення седану радіально змінили зовнішність. Дизайн став футуристичним завдяки майже вертикальним блокам фар, між якими знаходиться світлодіодна лінія, яка складається з дрібних штрихів.
Подібне оформлення оптики вже знайшло відображення в екстер’єрі інших моделей бренду, таких як кросовер Sorento та седан Kia K4 (заміна для Forte/Cerato).
Ще у посвіжілої «вісімки» інакше оформлена решітка радіатора (більше ніяких ромбів) і повітрозабірник, інтегрований в нижню частину переднього бампера. Седану залишили традиційні зовнішні дзеркала, звичайні дверні ручки, а також невеликий спойлер на крайці кришки багажника.
Задні ліхтарі тієї ж форми, як і раніше, з’єднуються між собою через всю ширину корми тонкою смужкою, проте світловий малюнок був змінений. Ще нове оформлення отримав задній бампер з парою горизонтальних світловідбивачів та прихованими елементами вихлопної системи.
Салон Kia K8 теж отримав чимало змін. Передня панель оформлена по-іншому, табло, що поєднує у собі віртуальну панель приладів з екраном інформаційно-розважальної системи з новою графікою, трохи змінило форму.
Інакший вигляд має блок керування кліматичною установкою, розташований під центральними дефлекторами вентиляції. Ще моделі змінили підсвічування та додали нові матеріали оздоблення. Усі версії седана отримали по 10 подушок безпеки як стандартне обладнання.
А от техніку чіпати не стали. У лінійку Kia K8 у Кореї, як і раніше, входитиме пара бензинових атмосферників – 198-сильний GDI об’ємом 2,5 літра, а також 300-сильний V6 GDI об’ємом 3,5 літра. Залишиться в гамі газовий V6 LPI на 3,5 літра потужністю 240 к.с.
Пізніше (після отримання Kia необхідної сертифікації) до сімейства повернеться гібрид. Нагадаємо, в основі його установки лежить турбочетвірка T-GDI об’ємом 1,6 літра (віддача – 230 к.с.). Всі модифікації мають передній привід, повний доступний лише для машин з 300-сильним мотором V6.