110 осіб загинуло та ще 1 401 людина травмована у ДТП за участі мототранспорту від початку цього року. В середньому, цьогоріч на місяць ставалося 250 таких аварій. Це на 14% менше, ніж у 2023 та 2021 роках — 288 та 292 ДТП відповідно.
- Приблизно кожна 11 аварія за участю мотоцикла чи мопеда завершується смертю. Водночас кожен десятий загиблий у ДТП в Україні втратив життя через аварію з мототранспортом. Водночас кількість травмованих у ДТП за участю двоколісних складає 13% від загальної кількості постраждалих в аваріях в Україні, – такі дані надали в Опендатабот.
Водночас патрульна поліція Вінниччини наголошує, що серед найпоширеніших причин аварій за участі двоколісного транспорту є несправність транспортного засобу, порушення правил дорожнього руху (керування у нетверезому стані, перевищення допустимої швидкості тощо), і необережність водія або пасажира.
Щоб не допустити виникнення дорожньо-транспортної пригоди, потрібно дотримуватися таких правил:
- водій та пасажири під час їзди мають бути в застебнутих мотошоломах;
- перед виїздом необхідно перевірити справність гальма, звукової та світлової сигналізацій;
- світловідбиваючі деталі конструкції слід тримати в чистоті;
- транспортні засоби не дозволено ставити на проїзній частині в два і більше ряди. Мотоцикли (як і велосипеди, мопеди) без бокового причепа дозволяється ставити на проїзній частині не більше, ніж у два ряди;
- водії мотоциклів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним;
- у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості незалежно від ступеня освітлення дороги, а також у тунелях на рухомому транспортному засобі повинні бути ввімкнені фари ближнього (дальнього) світла;
- буксирування заборонено мотоциклами без бокового причепа, а також таких мотоциклів, мопедів чи велосипедів.