Двадцять провідних технологічних компаній, серед яких Microsoft, Meta й Amazon оголосили про спільне зобов’язання боротися з поширенням дезінформації, створеної на основі штучного інтелекту, напередодні виборів у 2024 році.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.
Стартапи зі штучного інтелекту OpenAI, Anthropic і Stability AI також приєдналися до групи разом із соціальними мережами, такими, як Snap, TikTok і X.
У першу чергу йдеться про боротьбу з діпфейками, які використовують оманливі аудіо, відео та зображення, щоб імітувати ключових людей у демократичних виборах або надавати неправдиву інформацію про голосування.
Зазначається, що техкомпанії готуються до масштабного року виборів у всьому світі, які будуть стосуватися понад чотирьох мільярдів людей у понад 40 країнах.
Останнім часом зростання вмісту, створеного штучним інтелектом, спричинило серйозні занепокоєння щодо поширення дезінформації, пов’язаної з виборами.
Згідно з даними компанії з машинного навчання Clarity, кількість створених діпфейків зросла на 900% за останній рік.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Google планує розпочати кампанію боротьби з дезінформацією у п'яти країнах ЄС напередодні проведення там парламентських виборів.