Нова пошта скасувала оплату за повернення посилки і комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови одержувача від отримання. Про це повідомили у компанії на офіційному сайті.
Раніше відправник оплачував 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її. Тепер платити не треба — “Нова Пошта” скасувала цю комісію.
Також клієнту не треба оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо він не підійшов.
У компанії вважають, що особливо відчутними ці зміни будуть для тих клієнтів, які роблять багато комерційних відправок – адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали. Кожного місяця клієнти повертають близько 1,3 млн посилок, а їх витрати на це складають 9,4 млн грн, які тепер не отримає компанія.