Пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті
Підсумки тижня в освіті: головні події
В Україні спостерігається дефіцит учителів, – міністр освіти. За словами міністра освіти і науки, в Україні спостерігається нестача вчителів. Найгостріший дефіцит спостерігається серед вчителів інформатики, вчителів математики та вчителів англійської мови.
Оголошено добір експертів для експертизи підручників та програм. Український інститут розвитку освіти оголосив про добір членів предметних та галузевих експертних комісій для експертизи шкільних підручників, посібників та навчальних програм.
Школи можуть долучитися до застосунку «Мрія». Школи можуть подати заявку на майбутнє під’єднання до державного освітнього застосунку «Мрія». Очікується, що застосунок має зменшити учителям роботу з паперами, а для школярів – зробити навчання більш гейміфікованим.
Педагогам зарахують до педстажу час роботи за кордоном. Педагогічним і науково-педагогічним працівникам, які працюють за кордоном, зарахують період їхньої роботи на педагогічних посадах до педстажу. Відповідне рішення було ухвалено Кабінетом Міністрів.
Регіони отримали понад 80% нових підручників для 7 класів. За словами голови освітнього комітету Верховної Ради Сергія Бабака, загалом в Україні надруковано і передано на доставку понад 99% з усіх підручників для 7 класу, що мали бути надруковані в 2024 році.
Розпочинається додатковий набір студентів на контракт. У закладах вищої освіти розпочинається додатковий набір вступників на бакалаврат на контракт. Взяти участь у додатковому наборі можуть вступники, які не змогли подати заяву про вступ в основний період до 31 липня.
Подання заяв на отримання освітніх грантів відтерміновано. Міністерство освіти і науки відтермінувало старт подання заяв на отримання освітніх грантів. Першокурсники-контрактники, які відповідають вимогам для отримання гранту, зможуть подати заявки після 15 вересня.
В Україні запрацювала екосистема для надолуження освітніх втрат. Близько 2 млн українських дітей не мають повноцінного доступу до офлайн-освіти. Дистанційна форма спричиняє освітні втрати. Для подолання втрат в Україні розроблена Екосистема для надолуження освітніх втрат.
Чверть вступників до коледжів відмовились від бюджету. В Україні 25% вступників відмовилися від навчання на бюджетній формі в закладах фахової передвищої освіти. Загалом понад 87 тисяч абітурієнтів отримали рекомендацію для навчання на бюджеті.