У Вінниці триває капітальний ремонт трамвайних колій на Центральному мосту. Щоб не зупиняти рух громадського транспорту вдень, бригада фахівців Вінницької транспортної компанії працює без вихідних, переважно увечері та вночі, після зменшення інтенсивності руху трамваїв і тролейбусів.
Про це повідомили у департаменті транспорту та міської мобільності ВМР.
Попри проведення ремонту в основному у вечірній та нічний час, деякі роботи проводять і вдень, створюючи перешкоди руху транспорту.
«Продовжуємо капітальний ремонт колій задля забезпечення безперебійної роботи вінницьких трамваїв. Вже відремонтували ділянку на площі Героїв Чорнобиля. На стадії завершення роботи з оновлення трамвайних колій на під’їзді до центрального мосту. Там працівники транспортної компанії замінили шпали, рейки, їхні кріплення та зварювання стиків. Сьогодні працюють на центральному мосту у напрямку Соборної. На цій ділянці також виконають той самий обсяг робіт, що і на попередній. Загалом оновлять 200 мерів погонних», – сказав директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.
Утриманням колійного господарства займається служба колій Вінницької транспортної компанії. Олександр Нечаєв, в. о. директора каже: такі необхідні заходи не лише посилюють безпеку руху трамваїв, а й гарантують зменшення гучності ходу та вібрацій.
«На сьогодні транспортна компанія для ходу вагонів використовує близько 44 кілометри колій. Вони зношуються, тому місто приділяє цьому велику увагу, щоб вчасно замінювати їх на нові», – каже в. о. директора ВТК Олександр Нечаєв.
Також нещодавно завершили роботи з капітального ремонту трамвайної колії на просп. Коцюбинського – на ділянці від вул. Івана Бевза до площі Героїв Чорнобиля протяжністю 125 погонних метрів. Замінили 10 рейко-шпальних ланок по 12,5 м кожна.
Від початку року вже виконали капремонт відокремленої трамвайної колії на проспекті Коцюбинського – на ділянці від зупинки «Музей М. М. Коцюбинського» до площі Перемоги. Її протяжність – 212,5 п.м.
У планах – ремонт трамвайних колій на вулиці Соборній поряд з Костелом. Тут замінять щонайменше сто метрів погонних. Після закінчення робіт відремонтовані ділянки асфальтують.