За перші сім місяців 2024 року Вінницька область витратила 10 мільйонів гривень на рекламування діяльності місцевої влади.
Дані проєкту DOZORRO TI Ukraine, від Transparency International Ukraine проаналізував сайт «Політична арена Вінниччини».
Найбільше витратила Вінницька міська рада — 2,4 мільйона гривень на висвітлення своєї роботи в ЗМІ та на телебаченні. Поліція області також активно інвестувала в рекламу, витративши 1,7 мільйона гривень, а Вінницька обласна державна адміністрація — 800 тисяч гривень.
Вінницька область разом із Київською та Дніпропетровською увійшла в трійку лідерів за обсягами витрат на рекламні послуги.
Загалом, по Україні за цей період було укладено рекламних угод на суму 362 мільйони гривень, це в півтора раза більше за усі витрати за весь 2022 рік.
«Загальні тенденції по країні залишаються незмінними: міські ради найчастіше закуповують послуги з висвітлення своєї діяльності, розробку та розміщення інформаційних матеріалів на різних платформах, а також проведення рекламних кампаній», – зазначає видання.