Уряд Італії вже відзначався своїм скрупульозним ставленням до походження автомобілів, що спричинило конфлікт з концерном Stellantis, зокрема через перейменування кросовера Alfa Romeo Milano та арешт партії мікрокарів Fiat Topolino.
Тепер увага чиновників звернулася до компанії DR Automobiles, зареєстрованої в Італії.
У 2006 році бізнесмен Массімо Ді Різіо створив компанію DR Motor, пізніше перейменовану на DR Automobiles, для просування китайських автомобілів в Італії.
Згодом DR Automobiles стала не просто дистриб’ютором, а й виробником, зібравши машини з китайських комплектів на заводі в Молізі.
Це дозволило формально вважати їх “зробленими в Італії” та використовувати італійський триколор у маркетингу.
Також були створені дочірні бренди Evo, Sportequipe та ICKX. Італійська антимонопольна служба не залишила без уваги ці практики.
Розслідування виявило, що DR Automobiles вводила споживачів в оману, називаючи себе “італійською автомобільною групою”, хоча більшість автомобілів прибували з Китаю у зібраному вигляді, і їх залишалося лише маркувати.
Це стосувалося популярних кросоверів DR 3.0 та DR 5.0, які насправді були перелицьованими Chery Tiggo 2 та Chery Tiggo 4.
За ці порушення, включаючи неналежне виконання післяпродажних і гарантійних зобов’язань, DR Automobiles була оштрафована на 6 мільйонів євро.